Lihovárek v médiích, Strana 2

Euro.cz: Lihovárek získal miliony, aby naučil čechy pít kvalitní alkohol

Češi jsou národem pivařů. Kupříkladu předloni jich každý obyvatel republiky (včetně dětí) dle Českého statistického úřadu vypil 280. Když k tomu připočteme ještě průměrné skóre 99 skleniček vína a 350 malých panáků čtyřicetiprocentní lihoviny, vyjde nám, že mnoho z nás – konkrétně každý sedmý – pije...

Czechcrunch: Dopřát lidem dobré místní pálenky. Nápad na Lihovárek se zrodil ve Stodolní, teď nabírá miliony

Lokální pálenky v Česku stále trpí aurou nekvalitního pití. Alespoň to si myslí zakladatelé e-shopu Lihovárek.cz, jehož cílem je tuto pověst napravit. Na palubu k sobě proto přibírají také investory. Meriton, který je širší součástí investiční skupiny Miton, a Startguide do firmy vkládají blíže nesp...

INFO: Podcast Maxim Pavla Vondráčka

„Postav před Čecha ovoce, bramboru, zrní a cukr a řekni mu, ať se nají. Vezme si ovoce,” říká Jakub Gottwald, propagátor čistých českých ovocných pálenek. „Když mu dáš na stůl alkohol z ovoce, brambor, zrní a třtiny, sáhne jako první po rumu, whisky, vodce, ginu a slivovici, jablkovici nebo hruškovi...

Forbes.cz: O tom, jak jsme spolu s Karlosem Vémolou a Palírnou Radlík zválcovali českou MMA scénu dokonalou pálenkou

Nechat si napálit jednu od Vémoly, to nezní zrovna jako nejlepší nápad pod sluncem – pokud člověk nemá permanentku do ordinace plastické chirurgie. Palírně Radlík a webu Lihovárek.cz se to ale zatraceně vyplatilo; nešlo totiž o ránu mezi oči, ale o vypálení 45procentní pálenky Vémolice. Vémolice, k...

Forbes.cz: Nevěděli, kudy k lokálním pálenkám. Dnes je prodávají v největším tuzemském e-shopu

Jakub Gottwald a Zdeněk Linc byli v Ostravě na Stodolní ulici a chtěli si dát dobrou místní pálenku. A došlo jim, že v českých barech jen tak lokální kořalku nedostanete – a že vlastně ani nevědí, kde by ji koupili. Vymysleli proto e-shop Lihovarek.cz, na kterém dnes sdružují desítky malých českých...

Czechcrunch: V Česku vzniká spousta skvělého pití, které lidé často neznají. Lihovárek se to snaží změnit

Duo Jakub Gottwald a Zdeněk Linc před čtyřmi lety vyrazilo do Ostravy na Marketing Festival a také na Stodolní. Jak sami říkají, nejprve za vzděláním a pak za zábavou. Při tahu známou ulicí plnou barů a klubů se dvojice kamarádů zhrozila, že tamní podniky nabízejí moře zahraničních značek alkoholů, ...

BLESK: Lihové šílenství: Obchodníci dělají zásoby kvůli daním.

Palírny a lihovary jedou na plné obrátky - ve dvou směnách, o víkendech a s brigádníky. Ty menší už nemají z čeho vyrábět. Obchodníci využili díry v zákoně a „syslí“ si zásoby lihovin, které po Novém roce zdraží vyšší daň. Alkoholová horečka prozradila, že nejsme zrovna národ fajnšmekrů - odběratelé...

Hospodářské noviny: Ačkoliv přibývá malých palíren, kořalky nejsou pitím pro střední proud. To chceme změnit, říkají autoři projektu Lihovárek.cz

Tohle je článek, který nás vyhecoval k tomu vzít hobby projekt vážněji. Někdejší kolegové Jakub Gottwald a Zdeněk Linc si internetový obchod s prvotřídními tuzemskými destiláty založili teprve nedávno. "Lihovárek.cz je v tuhle chvíli platforma, která nám umožňuje nakupovat alkohol domů bez jízlivýc...