Obchodní podmínky

Provozovatel lihovárek.cz

Lihovarek.cz, s.r.o.

Jankovcova 1479/21
Praha 7 - Holešovice
170 00

IČ 07879211
DIČ CZ07879211

Kontaktujte nás na:

Adresa: Břežánecká 1, 158 00, Praha
Telefon: 724 166 673
E-mail: info@lihovarek.cz

 

Věk zákazníka

Nakoupit na lihovárek.cz můžete pouze pokud jste plnoletý, tedy ve věku 18 a více let. Odesláním objednávky nám tuto skutečnost potvrzujete. Pokud je Vám méně než 18 let a přesto si objednáte alkoholické nápoje, tak nás tím vědomě uvádíte v omyl. Při předávání zásilky bude Váš věk ověřen doručovatelem. Mějte při sobě prosím Váš občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.  

Platba

Platit můžete dobírkou, bankovním převodem, nebo pomocí platebník karet prostřednictvím platební brány GoPay. V případě platby dobírkou je účtován poplatek 30 Kč. Nejsme plátci DPH.

Doprava

Produkty posíláme pomocí přepravní společnosti Zásílkovna a jejím prostřednictvím i před DPD. Cena přepravy je 90 až 120 Kč, podle zvoleného druhu přepravy. V případě dobírky je doplatek 30 Kč. Pokud objednávka přesáhne 2000 Kč je doprava zdarma. Poplatek za dobírku zůstává i v tomto případě.
Zákazníkům ze zahraničí se omlouváme, ale zatím dodáváme jen do České republiky.

Termín dodání

Nabízené zboží máme skladem. Objednávky expedujeme každý pracovní den, většinou odpoledne. K odeslání dochází typicky den po obdržení platby.

Storno objednávky

Pokud si objednávku rozmyslíte, napište nám nebo zavolejte tentýž den do 17 hodin, ať zboží zbytečně nebalíme a nepřipravujeme k odesílání. Děkujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Pokud by objednané zboží nevyhovovalo Vašim představám, můžete nám ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů po převzetí. Když nám důvod dáte vědět, pomůžete nám zlepšit naše služby.

Podmínky vrácení zboží je potřeba splnit následující:

  • Zboží je třeba zaslat na adresu Břežánecká 1, 15800, Praha nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Zboží nesmí být poškozeno ani rozbaleno. Láhev tedy musí být originálně uzavřená bez poškozeného kolku. 

Poškozené zboží při přepravě

Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený, "potečený" či neodpovídá hmotnosti balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.

Průběh vrácení peněz

Pro úspěšnou reklamaci potřebujeme vědět číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Obratem po obdržení zboží a jeho kontrole, Vám odešleme peníze na účet na dobropis na e-mail.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Používáme je pro komunikaci stran objednávek nebo zasílání našeho zpravodaje. Nikdy je neposkytneme nikomu, kdo se nepodílí na provozu naší služby a dodání zásilek (např. dopravci).

Nepřejete-li si, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme. Zpravodaj můžete kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz na konci každé zprávy.

V Praze dne 10.3.2019