Obchodní podmínky

Provozovatel lihovárek.cz

Lihovarek.cz, s.r.o.

Jankovcova 1479/21
Praha 7 - Holešovice
170 00

IČ 07879211
DIČ CZ07879211

Kontaktujte nás na:

Telefon: 266 710 403 
E-mail: info@lihovarek.cz

 

Věk zákazníka

Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste společnosti Lihovarek.cz, s.r.o. poskytli při objednání zboží budeme považovat za správné a pravdivé.

UPOZORNĚNÍ: Nákup v internetovém obchodě je povolen pouze pro osoby starších 18 let. Zákazník tuto skutečnost odesláním objednávky potvrzuje a zaručuje. Pokud je zákazníkovi méně než 18 let, a přesto si objedná alkoholické nápoje, tak nás vědomě uvádí v omyl. Při předávání zásilky může být Váš věk ověřen doručovatelem. Mějte při sobě prosím Váš občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.  

Platba

Platit můžete dobírkou, bankovním převodem, pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány Comgate nebo pomocí služby Twisto.
V případě platby dobírkou je účtován poplatek 49 Kč. 

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 (dále jen “Twisto”) na základě postoupení pohledávky na úhradu celkové kupní ceny s prodlouženou splatností na společnost Twisto, a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

Kupující volbou služby Twisto prohlašuje, že je svéprávný a starší 18 let a zároveň si je vědom toho, že služba platba “Twisto” je určena pouze osobám splňujícím uvedené požadavky. V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany společnosti Twisto, je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží či služby. K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením zaslaným elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží či služby Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“. Kupující bere na vědomí, že v případě využití služby “Twisto” je tato objednávka závazná a neslouží jako rezervace zboží či služeb. Kupující souhlasí s tím, že volbou služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení žádosti společností Twisto, akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO “.

Doprava

Produkty posíláme pomocí přepravní společností Zásilkovna (ta případně využívá i další smluvní přepravce), Česká pošta, Messenger a Liftago. Cena přepravy je v rozmezí 69 až 219 Kč, podle zvoleného druhu přepravy. V případě dobírky je doplatek 49 Kč. Pokud objednávka přesáhne 3000 Kč je doprava na adresu zdarma (do zásilkovny je účtována cena dle hmotnosti). Poplatek za dobírku zůstává i v tomto případě.

Potenciálním zákazníkům ze zahraničí se omlouváme, ale zatím dodáváme jen do České republiky.

Termín dodání

Nabízené zboží máme skladem. Pokud tomu tak není uvádíme to v detailu produktu (typicky se jedná o předprodej zboží). Objednávky expedujeme každý pracovní den, většinou odpoledne. K odeslání dochází typicky den po obdržení platby.

Storno objednávky

Pokud si objednávku rozmyslíte, napište nám nebo zavolejte tentýž den do 12 hodin, ať zboží zbytečně nebalíme a nepřipravujeme k odesílání. Děkujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Pokud by objednané zboží nevyhovovalo Vašim představám, můžete nám ho nepoškozené (především s neporušeným kolkem) bez udání důvodu vrátit do 14 dnů po převzetí. Když nám důvod dáte vědět, pomůžete nám zlepšit naše služby.

Podmínky vrácení zboží je potřeba splnit následující:

  • Zboží je třeba zaslat na adresu Prusíkova 2577/16, Praha 13, 15500 nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Zboží nesmí být poškozeno ani rozbaleno. Láhev tedy musí být originálně uzavřená bez poškozeného kolku. 

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Poškozené zboží při přepravě

Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený, "potečený" či neodpovídá hmotnosti balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět.

Reklamaci u přepravce zařídíme sami. Vám budeme promptně řešit náhradu takového zboží.

Průběh vrácení peněz

Pro úspěšnou reklamaci potřebujeme vědět číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Obratem po obdržení zboží a jeho kontrole, Vám odešleme peníze na účet a dobropis na e-mail.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Používáme je pro komunikaci stran objednávek nebo zasílání našeho zpravodaje. Nikdy je neposkytneme nikomu, kdo se nepodílí na provozu naší služby a dodání zásilek (např. dopravci).

Nepřejete-li si, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme. Zpravodaj můžete kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz na konci každé zprávy.

Detailní informace stran ochrany os.údajů najdete zde.

V Praze dne 31.8.2021