20.10.2016. Vyrážíme směr Ostrava.
Jedeme na marketing festival, za vzděláním. A taky na Stodolní…za zábavou. Už ve vlaku se bráníme nudě v jídelním voze, kde ladíme formu. Po odhození kufrů na hotelu, jehož volba se ukázala až prorockou (k tomu se ještě dostaneme a Radek zaslouží přípitek), se posouváme na přednášky.
Po krátkém intermezzu na festivalovém koncertu vyrážíme dobít Stodolní - začíná hlavní program.
Při popíjení whisky, rumů a Long Islandů zjištujeme, že ani v jednom baru se nadá najít více než 1 láhev slivovice. V Ostravě pyčo!!!
Heuréka moment
Už při debatě v taxíku (Škoda 120) se rozhodujeme, že barovou situaci změníme. Že české pálenky v barech a hodpodách získají pozici, jakou mají rumy a že my tomu pomůžeme.
Na hotelu jsme si, jako první krok pro naplnění tohoto cíle zvolili vytvoření e-shopu se skvělou pálenkou.
Zjevení proroka
Nebudeme vám lhát. Neměli jsme jednoduché ráno. Jeho část se dostala až do bulvárních deníků :-).
Na snídani jsme viděli známou tvář. Tehdy pro nás známou z médií. Snídal tam Martin Žufánek. Tohle bylo znamení. Lihový prorok nás svou přítomností utvrdil v tom, že včerejší nákup domény nebyla hloupost. Že to prostě musíme udělat.
- My ten e-shop uděláme.
- Budeme mít skvělé pálenky.
- Budeme mít skvělé zákazníky.
- A celé to bude skvělé