Jak vzniknul Lihovárek I. - Noc na Stodolní

20.10.2016. Vyrážíme směr Ostrava. Na marketing festival, za vzděláním. A taky na Stodolní…za zábavou. Už ve vlaku se bráníme nudě v jídelním voze, kde ladíme formu. Po odhození kufrů na hotelu, jehož volba se ukázala až prorockou (k tomu se ještě dostaneme - Radek zaslouží přípitek), se posouváme na přednášky.

Po krátkém intermezzu na festivalovém koncertu se přesouváme na Stodolní - začíná hlavní program.

Při popíjení whisky, rumů a Long Island Iced Tea zjištujeme, že ani v jednom baru se nadá najít více než 1 láhev slivovice. A to jsme v Ostravě!!!

Heuréka moment

(o našem hraní s Heurékou napíšeme třeba zase jindy)

Už při debatě v taxíku (Škoda 120) se rozhodujeme, že barovou situaci změníme. Že české pálenky v barech a hodpodách získají pozici, jakou mají rumy a že my tomu pomůžeme.

Na hotelu jsme si, jako první krok pro naplnění tohoto cíle zvolili vytvoření e-shopu se skvělou pálenkou.

Znamení - zjevení proroka

Nebudeme nalhávat, že ráno bylo jednoduché. Nebylo. Jeho část se dostala až do bulvárních deníků :-).

Pak se to stalo. Na snídani přišel prorok dobrého alkoholu. Martin Žufánek. Tohle bylo znamení.

  • My ten e-shop uděláme.
  • Budeme mít skvělé pálenky.
  • Budeme mít skvělé zákazníky.
  • A budeme to dělat skvěle.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení