20.10.2016. Vyrážíme směr Ostrava. Na marketing festival, za vzděláním. A taky na Stodolní…za zábavou. Už ve vlaku se bráníme nudě v jídelním voze, kde ladíme formu. Po odhození kufrů na hotelu, jehož volba se ukázala až prorockou (k tomu se ještě dostaneme - Radek zaslouží přípitek), se posouváme na přednášky.
Po krátkém intermezzu na festivalovém koncertu se přesouváme na Stodolní - začíná hlavní program.
Při popíjení whisky, rumů a Long Island Iced Tea zjištujeme, že ani v jednom baru se nadá najít více než 1 láhev slivovice. A to jsme v Ostravě!!!
Heuréka moment
(o našem hraní s Heurékou napíšeme třeba zase jindy)
Už při debatě v taxíku (Škoda 120) se rozhodujeme, že barovou situaci změníme. Že české pálenky v barech a hodpodách získají pozici, jakou mají rumy a že my tomu pomůžeme.
Na hotelu jsme si, jako první krok pro naplnění tohoto cíle zvolili vytvoření e-shopu se skvělou pálenkou.
Znamení - zjevení proroka
Nebudeme nalhávat, že ráno bylo jednoduché. Nebylo. Jeho část se dostala až do bulvárních deníků :-).
Pak se to stalo. Na snídani přišel prorok dobrého alkoholu. Martin Žufánek. Tohle bylo znamení.
- My ten e-shop uděláme.
- Budeme mít skvělé pálenky.
- Budeme mít skvělé zákazníky.
- A budeme to dělat skvěle.