Po 2 letech měníme logo!
Pravda. To je docela silné prohlášení vzhledem k úpravě, kterou jsme na logu provedli. Změna je vlastně dost drobná, ale ve své podstatě zásadní. Když jsme začínali, chtěli jsme logo, které by symbolizovalo ovocný strom a rukodělnost či snad folklórnost produktů. Kamarád Pavel nám udělal krásné logo, které vše vystihovalo. Hned jsme si ho zamilovali.
Během 2 let se náš pohled na portfolio produktů trochu změnil. Stále platí, že jsou produkty čistě ovocné a rukodělné. Ovšem místo folklórnosti je daleko zásadnější prémiovost. Ovocné destiláty jsou prémiové pití. A to teď reflektuje i naše logo. Opět ho vytvořiil Pavel Týbl. Co se vlastně změnilo:
- Oddělili jsme ovocný strom od názvu značky.
- Lehce jsme upravili korunu stromu. Je méně pravidelná, košatější.
- Změnili jsme font textu (z "ručně psaného" na krásný, elegantní a lépe čitelný) - font jsme ujednotili i na celém webu.